søndag den 16. marts 2008

Bliv en vinder!

Bliv en vinder

Hvad vil det sige at være en vinder? Er der tale om nogle særlige personlighedstræk, bestemte miljøpåvirkninger eller skæbnebestemt held?

Ja, hvad tror du selv?

Hvis du er som de fleste andre, så har du i al fald nok svært ved helt at tilskrive din tilværelse som andet end noget, verden har bestemt for dig.

Men du tager fejl!

Hvis du er interesseret i at få det liv, du gerne vil have, og hvis du er parat til at gøre alt det, der er nødvendigt - dvs. alt det, du kan gøre uden at skade andre - så tror jeg, at du kunne have glæde af at læse min nye bog om emnet.

Den hedder “Bliv en vinder” og er udgivet på Borgens forlag.

Den er i sin essens en kombination af almindelig sund fornuft, videnskabelige psykologiske undersøgelser og en smule spiritualitet. Selvom spiritualiteten ikke har noget at gøre i almindelig psykologisk praksis - heller ikke i min! - så har du nok allerede gættet, at det er noget, der fascinerer mig på samme måde, som det altid har fascineret menneskeheden at beskæftige sig med det, der ligger ud over vores normale tankegang.

Hvis du er nysgerrig ligesom jeg er - sådan i al stilfældighed - så kan du finde bogen ved at gå ind på Borgens Forlag - eller spørg hos din boghandler.

Du kan også begynde med at læse artiklen fra Berlingske Tidende:
http://www.berlingske.dk/article/20080126/livsstil/701250018/

God fornøjelse!